vineri, 8 aprilie 2011

Supa de fidea si cartofi, cu gust de pui - de post

Venita de la munca, obosita si intarziata mi se facu pofta de o supa, dar nu de orice supa, ci de una usoara dar si gustoasa, in asa fel incat sa-mi permit sa o mananc tarziu in noapte:). Zis si facut:




Ingrediente:

-5 cartofi
-un praz
-o telina
-un pastarnac
-un patrunjel
-2 lamai
-3 pungulite de fidea de la Rollton cu gust de pui (pute-ti pune orice tip de fidea vreti, mie de acestea imi era pofta, fiindca mi se par foarte gustoase)
-2 sau 3 cuburi Knorr de legume( dupa gustul fiecaruia)
-ulei
-sare, piper,
-zarzavat la sticla facut in casa( asta dupa preferinta, nu e obigatoriu)
-2 legaturi de patrunjel

Preparare:


Se curata toate legumele si se taie cubulete. Patrunjelul, pastarnacul, morcovii, telina si prazul se pun la fiert intr-o oala cu apa(cam 4-5 litri):



Dupa 10 minute se adauga si cartofii taiati cubulete:


Dupa ce au fiert toate legumele se adauga fideaua cu tot cu pliculetele de delicat si ulei ce se gasesc in ea:


Cand afiert si fideaua se adauga optional putin zarzavat la sticla:


Se drege cu zeama de la cele 2 lamai, cubuletele Knorr, sare si piper, se mai lasa sa dea un clocot si punem patrunjelul taiat marunt:


Si uite asa bata-ma Dumnezeu,sa ma bata, cum manac eu la 11 noapte supa, dar nu mi-a parut rau si nici nu mi-a picat greu.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu