marți, 10 iulie 2012

Placinta cu branza si urda - aluat foietaj











Ingrediente:


- un pachet foietaj
- 4 fire de ceapa verde
- 5 oua
- o legatura marar
- 500 gr. branza sarata
- 500 gr. urda dulce

Preparare:


Am amestecat cele doaua tipuri de branza bine de tot:

 Adaugam mararul si ceapa taiata marunt:

 Si a venit randul, celor 5 ouasoare:



Intindem bine prima foaie de aluat cu sucitorul si o perforam din loc in loc cu furculita (ca sa nu se umfle exagerat la copt). Pentru a o pune usor in tava in care vrem sa o facem, pastram folia in care era ambalat foietajul sub ea:

si am asezat deasupra umplutura:


Am asezat deasupra a doua foaie si cu ajutorul unei furculite am lipit marginile,

si o asezam cu ajutorul folie de sub prima foaie de foietaj in tava in care avem deja o foaie de copt:


apoi am finisat cu galbenus de ou:


 Si am presarat, dupa placul fiecaruia, seminte de susan:


Am introdus placinta in cuptorul preincins la 200 de grade si am copt-o pana s-a rumenit frumos (45 – 50 de minute).

Si iata minunatia:))









2 comentarii: